گارانتی محصولات
خریدار گرامی خواهشمند است پیش از خرید دستگاه، تمام شرایط ضمانت شرکت زولتریکس کیش را مطالعه فرمایید. خرید دستگاه با ضمانت شرکت زولتریکس کیش، به منزله قبول تمامی موارد مندرج در پشت کارت ضمانت و موارد تکمیلی زیر می باشد:

ü     ضمانت نامه کالاهای تحت گارانتی

الف) شرایط کالای دارای ضمانت:

1- برای اطلاع پیدا کردن از مدت زمان گارانتی دستگاه، از طریق ارسال پیامک به شماره 30001011 به روش ذیل اقدام فرمایید:
@ شماره سریال کالا@
 
2- خریدار موظف است در هنگام خرید، از سالم بودن برچسب و یا اعتبار و اصالت کارت گارانتی اطمینان حاصل کند و در صورت مشاهدی سوء استفاده از کارت گارانتی، موارد را به شرکت اطلاع دهد.
3-کالای معیوب تنها پس از تست و تائید عیب و ایراد توسط کارشناسان مرکز خدمات زولتریکس قابل تعویض با کالای سالم خواهد بود.
4- به ‌منظور ایجاد حس اعتماد و افزایش رضایت‌مندی مشتریان، کالای تعمیر یا تعویض شده، در صورت درخواست مشتری در حضور وی تست خواهد شد تا از کارکرد صحیح آن مطمئن شود و مدت زمان اعتبار تست دستگاه هفت روز می­باشد.
5-  ارایه کارت گارانتی در هنگام دریافت خدمات الزامی است .
6- هزینه­ای مربوط به رفت و برگشت دستگاه به مرکز گارانتی، به عهده خریدار می­باشد . 
 
ب) موارد خارج از ضمانت:

1-مخدوش شدن هولوگرام، شماره سریال و عبارات درج شده بر روی کارت گارانتی، موجب ابطال گارانتی می­گردد.
2-عدم ارائه کارت گارانتی.
3- هر گونه عیوب فنی که در اثر ضربه،شکستگی، خراشیدگی، زنگ زدگی، سوختگی قطعات، نوسانات برق، مایعات شیمیایی ،آب خوردگی ، ورود گرد و غبار و استفاده غلط.
4-  باز شدن محصول توسط افراد غیر مجاز ، دستگاه را از شرایط گارانتی خارج می­سازد.
 5- آسیب­های نرم افزاری و آسیب­های  سخت افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم افزارهای غیر استاندارد، سیستم عامل­های غیر منطبق و غیررسمی که بصورت شخصی و بدون هماهنگی با کارشناسان مرکز خدمات زولتریکس کیش صورت گیرد باعث ابطال گارانتی می­گردد.
6- دستگاه­هایی که نیاز به رجیستر شدن دارد، بطور خودکار از شرایط گارانتی خارج می­شود.
 
ج) نکات مهم:

 1-  خریدار با دریافت کارت ضمانت شرایط آن را پذیرفته و کالا را با برچسب گارانتی و ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است.
2- زمان دریافت دستگاه، رسید دستگاه را همراه داشته باشید.
3- شرکت گارانتی کننده هیچگونه مسئولیتی در قبال دستگاه­های رجیستری ندارد و فقط موظف به برطرف کردن مشکلات سخت افزاری دستگاه می­باشد.
4 - توجه داشته باشید که حداکثر مدت زمان نگهداری کالا، یکماه پس از تاریخ دریافت آن می‌باشد. بدیهی است بعد از مدت مذکور، واحد گارانتی هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحویل کالا نخواهد داشت.